Wednesday, November 08, 2006

Fråga: Kommer tidigt, besviken flickvän?

"Hej jag är en kille som lätt kommer för tidigt när jag har sex med min flickvän. Jag har hittat många bra tips på nätet och i tidningar för hur jag ska träna mig på egen hand så jag kommer över det här. Det jag däremot undrar över är hur jag ska göra tills jag lär mig hålla emot, för att inte göra min flickvän besviken. Jag känner mig så usel när jag kommer för tidigt och hon inte har kommit än, har du några tips?" /Daniel


Först och främst: Toppen att du har hittat metoder för att hantera ditt problem. Det finns många bra tips och övningar för detta. Lycka till!
Över till mina råd: bli inte så besviken när du kommer för tidigt. Många killar blir väldigt besvikna och på dåligt humör när de kommer för tidigt, vilket förstör stämningen mycket mer än något annat. Fortsätt ta hand om din flickvän. Fråga henne vad du kan göra för att göra det bra för henne.
De flesta tjejer tycker att det är helt okej, så länge killen fortsätter ta hand om henne. Smek henne till orgasm eller ge henne oralsex och pyssla om henne så hon får det bra. Om du ger henne en dunderorgasm eller flera orgasmer efteråt, så klagar hon knappast...
Berätta gärna för henne att du jobbar på problemet och snart kommer att vara uthålligare. Fråga henne gärna vid ett lämpligt och avslappnat tillfälle (när ni inte har sex) vad hon vill att du ska göra när du kommer innan henne för att göra det bra för henne.

Ett bra tips är att ta det lite lugnare, ha lite längre förspel så hon hinner bli ännu mer upphetsad. Stanna till när du har kommit in i henne och smek henne (enklast i ridställningen eller hundställningen), på så vis kommer hon ikapp dig i upphetsning och hinner komma före eller samtidigt som dig, så blir ni båda två nöjdare.

Lycka till!